Onze werkwijze

Een goed advies komt niet zo maar tot stand. Dat wordt weloverwogen vastgesteld. En dat is ook noodzakelijk, aangezien met het afsluiten van een hypotheek uw financiële situatie voor een langere periode wordt vastgelegd en het dus verstandig is om vooruit te kijken. Daarbij volgen wij de volgende stappen:

1. Inventariseren

Tijdens het eerste gesprek inventariseren wij uw wensen en levensdoelen. Wilt u eerder stoppen met werken? Heeft u voldoende pensioen opgebouwd om zorgeloos van uw oude dag te genieten? Kent u de waarde van uw bezittingen? En: welke zekerheid zoekt u voor u en uw gezin?
Wij steken veel tijd in deze inventarisatie, omdat bij een goed en persoonlijk hypotheekadvies inzicht in uw gehele financiële situatie noodzakelijk is.

2. Persoonlijk en echt objectief advies

Wij baseren ons advies op een vergelijking van een aantal met elkaar vergelijkbare producten die op de markt zijn. Daarbij maken wij gebruik van gespecialiseerde adviessoftware. U belangen staan bij het advies centraal. Wij hebben met geen enkele financiële instelling (bank, verzekeraar of vermogensbeheerder) contractuele verplichtingen om de producten van die instelling in ons advies te betrekken. Daarom bent u verzekerd van een écht objectief advies. En een advies dat het best past bij uw persoonlijke situatie. Als onafhankelijke partij bemiddelen wij voor vrijwel alle Nederlandse geldverstrekkers, verzekeraars en beleggingsinstellingen.

3. Selectie van producten, bemiddeling en afwikkeling

Op basis van het hypothecair plan maakt u samen met uw adviseur een keuze uit de hypotheekvorm en/of de financiële producten (hypotheek, pensioen, verzekeringen) die op dat moment het beste bij uw persoonlijke situatie passen.

Uw HypotheekDesk adviseur regelt het contact met de bank en de notaris en maakt het dossier voor de geldverstrekker compleet. Wij nemen alle communicatie en organisatie voor u uit handen, zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Goed advies, ook na het afsluiten van uw hypotheek

Mensen maken plannen. Daarbij wordt vaak vergeten financieel vooruit te kijken. Bovendien is hypothecaire planning géén eenmalig advies. Uw HypotheekDesk adviseur blijft u gedurende de looptijd van uw hypotheek advies geven. Op basis van onze jarenlange ervaring weten wij ook dat dit nodig is. Want niet alleen uw situatie verandert (nieuw droomhuis, verbouwen, kinderen, trouwen of scheiden), maar ook de wetgeving en de fiscale regelgeving. Op basis van de inventarisatie en uw profiel geven wij advies over wat u het beste kunt doen.

Wij waarborgen dat u voor alle financiële zaken en verzekeringen terecht kunt bij uw vaste HypotheekDesk kantoor. Wij helpen u graag bij de financiering van uw eigen woning, inkomensplanning, vermogensopbouw en het afdekken van risico’s. Het gemak van alles onder één dak.

Beloning

Voor ons advies, onze bemiddeling en onze inspanningen betaalt u ons een vergoeding. U stemt dit vooraf met uw adviseur af. Dit kan zijn een uurtarief, een vooraf afgesproken bedrag of provisie die wij van de aanbieder van een hypotheek of verzekering ontvangen, of een combinatie van verschillende beloningsvormen.

HypotheekDesk
©2018 HypotheekDesk | privacy statement | disclaimer